Andra advent...

...har firats med att gå på julmarknad på Hägnan med Marie. Tyvärr så fick vi ju istället för att gå på snötäckt mark, plaska runt i surregnet med paraplyet (om jag hade ägt ett) i högsta hugg. Inga fynd gjorde vi heller, men lite mysfika hann vi med. Sixten tyckte att det var sådär kul, men han skötte sig i alla fall bra. Men det tycks ha tagit på krafterna - nu ligger han som en slagen hjälte i soffan och dunar, fortfarande med overallen och skorna på. Kanske för att han verkar ha bestämt sig för att på helgen då ska vi minsann kliva upp innan klockan sex...på vardagarna däremot får man ibland slita upp honom vid sjusnåret. Tror att jag måste informera honom om att helg = sovmorgon.



Sixten och kyrkan



Sixten och Marie + paraplyet



Sixten och tomten

Innan vi tog oss iväg hann han med att:



Plåga katt nummer 1



Lagom nöjd!



Byta kanal typ 100 gånger



På väg mot...



...kattplågning nummer två.

I veckan jobbar jag för övrigt min sista halvtidsvecka och dessutom ska vi åka till Sunderby sjukhus där Sixten ska få sig en elak spruta...får väl se vad han tycker om det:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0