Sjukligt

Sixten har haft feber de senaste dagarna och han har dessutom väldigt osamarbetsvillig och morgonpigg. Både mådag och tisdag när jag klev upp 03.20 för att jobba morgon tyckte han att det var lämpligt att vakna han med. Jonas har inte varit nöjd eller särskilt pigg av att tvingas kliva upp den okristliga tiden för att sen åka och jobba i tolv timmar...I natt sov jag därför mina fyra timmar på soffan istället och smög mig ljudlöst iväg så att han inte skulle vakna. Jag har inte heller fått särskilt mycket sömn eftersom Sixten inte har sovit särskilt mycket alls och de få stunder som han har gjort det så har det varit i min famn.

Idag trodde jag att han var piggare, men termometern visade igen på 40 grader och i dag har han mest sovit hela dagen. Får hoppas att han sover bort febern. Tror att jag ska joina honom och passa på och sova lite.



Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Men,,, liten... och vad jobbigt för er med sömnbristen. Blir orolig när jag hör om hans feber, men jag vill inte ringa och väcka er, ifall ni har en sovstund. En kryapådig kram från farmor, och ta honom till doktorn om det inte ger sig!

2011-12-07 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0