Märkt

Sixten är märkt - förhoppningsvis inte för livet:) I går när jag hämtade honom på föris hade det elaka barnet som har hållit dom andra barnen vakna i två veckor gått ett steg längre. När Sixten låg och sov i godan ro väcktes han av att det elaka barnet bet honom i pannan. Han har fortfarande ett tydligt tandavtryck kvar...





....de sa att de skulle plocka bort det elaka barnet ur vilorummet, vilket jag verkligen hoppas att de gör. Man vet ju aldrig var han tar en tugga nästa gång! Men Sixten var då i alla fall nöjd och glad när jag hämtade honom så han tycks ju ha lagt det traumatiska uppvaknandet bakom sig:)

I fredags fick han för övrigt testa på en heldag på förskolan från arla morgon till strax efter klockan fem. Det var meningen att Sara skulle ha honom under eftermiddagen eftersom att jag var och konferensade i Stockholm och Jonas jobbade. Men Sara blev opassande nog sjuk och han fick spendera lite mer tid på förskolan, vilket tycks ha gått bra ändå.

Jag hade det också bra i fredags - hann med jobb, konferens, tv-gala och hårdrocksfest i Stockholm. En lång men mycket trevlig dag på fiiint hotell. Avslutade med världens godaste hotellfrukost innan hemfärd till Luleå och Sixtenmyys:)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0