Playtime

Sixten sitter på golvet och staplar fodral till tvspel - han har hållit på med aktiviteten i en halvtimme och jag har sällan sett honom så koncentrerad. Skönt att han för en gångs skull kan leka på egen hand. Jag passar på att slösurfa lite under tiden och väntar på att Jonas ska komma hem. För tillfället jobbar han typ hela tiden och lär ju jobba ytterligare lite till från och med måndag då det är grand opening på Storheden. Själv känns det som att jag jobbar alldeles för lite - hinner aldrig äta lunch och jobbar för det mesta över en halvtimme för att hinna avsluta det jag har påbörjat. Måste snart utöka tiden till 75 procent så att man hinner göra någon nytta. Och Sixten trivs ju så bra för förskolan så det ska nog inte vara några problem.

I dag har han för övrigt tagit sina första skolfoton:) Enligt rapport från fröknarna så skötte han sig bra och de trodde på fina foton (kan det bli dåliga foton med ett så snyggt objekt). Ska bli spännande att kika när de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0