Redan fredag

I morgon är det fredag. Känns som att veckan har gått otroligt fort - kanske för att jag låg hemma i någon mystisk illamåendesjuka hela måndag och halva tisdag. Jag har fortfarande inte ätit någon riktig måltid men nu känner jag i alla fall att krafterna börjar komma tillbaka. Just nu väntar jag spänt på att Jonas ska komma hem (vilket lär dröja) med min nya Samsung Galaxy s2:) Jag har för övrigt inte sett så mycket av min sambo under senaste veckan - han priskrigar för fullt ute på Storheden dagarna i ända men snart lär det väl lugna ner sig...jag menar hur mycket elektronikprylar kan folk köpa på sig egentligen? Jag och Sixten har inte varit ute och bevittnat galenskapen än men vi får väl ta en sväng när det blir lite mindre tryck.

Om två veckor ska jag utöka min arbetstid till 75 procent. Just nu känns det som att jag bara hinner dit och vända i dörren. Svårt att hinna få nånting gjort och stressigt eftersom att jag gärna vill slutföra det jag har påbörjat för dagen. Sixten lär inte ha några problem med att stanna lite längre på föris tror jag. Oftast ligger han och sover när jag ska hämta honom och det slutar med att jag får väcka upp honom. I veckan drog han till med en rekordtupplur på dryga tre timmar - så jag tror inte att han kommer att ha nåt emot de där extra två timmarna.

Nog skrivet - fram med bilderna!



I väntan på välling - redo med nycklarna!



Fram med vällingen nu!





Lite nyvaken kanske?



Sängbus...











Häpp!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad han ser ut att ha tvärväxt! =)

Jens är käs i sin s2:a så du kommer säkert att gilla den, men du kommer inte att ha tid över för din familj. Nu måste vi ju börja wordfeuda!! Lägg till komilla80



Hejsvejs!

2011-11-24 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0