Efter sol kommer regn

Kvart i fem tyckte Sixten att det var morgon - det tyckte inte jag. Men vad spelar det för roll vad jag tycker egentligen. Efter de senaste dagarnas strålande väder känns det i dag extra grått och höstigt - men då behöver jag i alla fall inte ha dåligt samvete om jag skulle råka ta en lur på soffan medans Sixten är på föris. Det går för övrigt alldeles strålande. De senaste dagarna har han inte sagt ett ord, inte en tår eller ens en protest när jag har lämnat honom. Han äter lunch där och det går hur bra som helst och i dag ska han även sova där efter lunchen. Och imorgon tror jag att vi ska testa en för honom heldag, alltså från kvart i åtta till halv två. Tror nog att det kommer att gå som en dans.

Känns lite underligt att jag ska börja jobba på måndag. Men det kommer nog att bli roligt och jag inleder ju med en flyttvecka - vi ska lämna våra lokaler som vi har haft i sex år och flytta lite närmare centrum. Ska bli spännande att titta på de nya lokalerna.

Nu ska jag göra lite nytta innan det är dags för lite soffvila:)














Kommentarer
Postat av: Komilla

Vilken cool kille! Va skönt att det har börjat gå bra på dagis =)

Men visst är din jobblokal ungefär så centralt det kan bli??

2011-10-18 @ 16:41:13
Postat av: Åsa

Det är ganska centralt redan nu ja, men vi ska förflytta oss typ hundra meter in:)

2011-10-18 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0