Poppis kille

I morse när jag lämnade Sixten på förskolan överfölls vi som vanligt av småtjejerna som alla ska pussa, krama och klappa honom. En av de andra mammorna som var där och lämnade samtidigt berättade att hon i går hade frågat sin dotter - typ tre år - om det var någon som hon tyckte om eller var kär i. Svaret blev Sixten:) De är ju för söta!

I dag, min sista vardag i frihet, ska jag passa på att åka och träna trots att jag har en liten släng av nackspärr. Boven som ligger bakom nackspärren heter Sixten som tyckte att det var dags att vakna och flytta över till våran säng vid halv tre. Efter en och en halv timmes sparkande, nypande, ormande och knuffande somnade han till slut tack och lov. Jag somnade också men i en obra ställning längst ut på sängkanten...Men nackontet kanske blir bättre av lite hård träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0