Mhmm

Sixten sover, Jonas sover nästan - jag passar på att vara vaken lite extra länge eftersom att jag jobbar kväll imorgon för första gången på väldigt länge. Skönt med sovmorgon, men är inte superpeppad på kvällspass som innebär att alla går hem när jag kommer till jobbet. Nåväl, förra veckan kurs i Umeå var i alla fall superbra! En lång dag blev det, åkte halv sex och kom hem halv tio, men det var det värt. Lennart Modig som höll i kursen var otroligt sympatisk, pedagogisk och rolig. Vi fick testa på ett par praktiska övningar framför kameran som gav såväl handsvett som skakningar - men nu känner jag mig lite lugnare om eller när kanske jag ska säga, det blir dags att sända live.

I lördags åkte vi med Sixten till Leos lekland vilket var en succé. Jag trodde att han skulle vara lite avvaktande till alla barn och allt stoj, men tvärtom. Från det att vi satte ner honom på golvet sprang, klättrade, hoppade och skrattade han konstant i en och en halv timme. Jonas hade inte en chans att hänga med i Sixtens tempo med kryckorna så jag fick göra mitt bästa för att hänga med i svängarna! Kommer definitivt att bli fler besök där framöver.





I övrigt finns inte så mycket att rapportera och tyvärr har förlagt sladden till kameran nånstans så jag har inte heller någgra fler bilder att bjuda på...återkommer med det lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0