Vilodagen

Söndag och veckans enda lediga dag hade jag tänkt spendera i alla fall delvis med en sväng på stan. Har inte hunnit gå på stan på typ en månad, men självklart visar termometern - 16 kalla grader så det är än så länge oklart om det blir någon tur utanför hemmet. I går hade vi redaktionsmöte hela dagen och Jonas jobbade så vi fick kalla in förstärkning i form av Jonas moster Gunnel som snällt nog ställde upp och barnvaktade vilket gick över förväntan. Sixten verkade hur nöjd som helst både när vi gick och kom hem och barnvakten såg inte helt färdig ut:) Sixten däremot verkade lite trött igår kväll:









Veckan har annars flutit på med jobb, Jokkmokksresa, träning och Sixtenhäng och den kommande veckan lär se ganska liknande ut. Förutom att det inte blir någon Jokkmokksresa och att jag ska få klippa mig:) Klurar lite på hur min nya look ska se ut - återkommer med en bild!

Nu ska jag ladda för kvällens träning - PSI - ska bli kul att testa på nåt nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0